diumenge, 23 de setembre del 2007

PRIMER DIA 19 setembre

Hola noies!!

Anda! soc l’ultima en escriure :S

Es que no hi ha temps la veritat, entre el ritme k ens estan donant a l'institut no tenim temps lliure (avere si ho llegeixen i això els hi fa reflexionar xD)

La veritat es k el primer dia no em vaig sentir pas nerviosa al principi, però quan vam entrar i asseure amb els avis em vaig començar a sentir una mika més inkieta, no sabia si la cosa aniria bé o no...quan vam entrar dins vaig veure k la Gemma va donar dos petons a una dona k es deia Assumpció, i em va agradar! va ser amb la primera k vaig anar a asseure i parlar amb ella. Ja ho tenia decidit, volia k ella fos la meva parella (encara k la Gemma i la Klaudia em deien: la k balla pa' ti!!!) però k va, al final vaig voler fer-ho amb la Assumpció, però quan vaig voler intercanviar la meva targeta amb ella s’havia escapat!, havia marxat a la seva habitació crec, vaig parlar amb la Laura i ho va apuntar, aixì k akest dimecres la tornaré a veure i la veritat es k tinc una mika de curiositat per el k m’explicarà...ara k me’n recordo, hauria de preparar-me les fotos ara k amb lo despistada k sóc...

bueno, ja os explikaré com anirà el segon dia.
Fins dema i k vagui bé amb els avis!!!

Sarah.

2 comentaris:

Sandra ha dit...

wuapaaaaaaaaaa!!!
toda feliz en la foto!
me gusta!^^

espero que haya ido muy bien hoy, i la bici k tal¿?

(K)

Gemma ha dit...

aquesta és la Sarah! sempre riallera....però a veure si escrius alguna coseta més, eh, eh???
la profe