divendres, 9 de novembre del 2007

11 d'Octubre

Avui ha passat l'hora volant, hem estat veient més fotos, però hem anat més per feina.
M'ha explikat per sobre tot el periode de la seva vida... m'ho ha explikat tot molt resumit, per fer-me una idea.

BIOGRAFIA BREU.

Va neixer al 25 de juny del 1929 a Manresa.
El pare es deia Josep Planell Pinyot, era pagès.
La mare Anna Simó Capell i treballava a casa.

El sou home el va coneixer pel passeig les Sardanes. Era la 3a de 7 germans, eren 4 noies i 3 nois.
Abans de la guerra les noies van anar a l'escola molt poc. Després de la guerra van tornar uns pocs anys més a l'escola. Un germà anava a una academia (COTS). Una germana era modista i anava a cosir al Mir. Assumpció anava també a cosir.
____________________________________________________________________

No em va concretar molt, em va explicar molt per sobre, li vaig dir k algun dia podriem anar a tocar el pianolo!! vaig parlar amb el Ferran i em va dir k no hi ha cap problema per el piano, asi k... un dia melemportuuu!! xD

Ens veiem la setmana que ve!

1 comentari:

Gemma ha dit...

Sara
Suposo que déus haver anat a la residència a veure la teva iaia cada dia que tocava....perquè no escrius res des de l'11 d'octubre?
És fa pesat, ja m'ho imagino, però la feina és la feina, i cal veure alguna cosa feta. No només ho has de fer per la nota, sinó també perquè calia un registre de cada trobada. No es pot esperar a l'últim moment per escriure el què vulguis.
gemma